Sunday, 23 December 2012

GAMBAR PERTUNANGAN SYAFIQ YUSOF , ANAK YUSOF HASLAM


Tahniah diucapkan kepada Syafiq Yusof , iaitu adik kepada Syamsul Yusof yang telah mengikat tali pertunangan dengan gadis pilhan hatinya , Aeisyah . Gambar ini telah di'upload' menerusi akaun facebook Syafiq sebentar tadi . Mereka nampak sangat sweet dalam gambar ni kan ! Semoga jodoh mereka berdua berkekalan hingga ke Jannah , Amin .. Congrats ! ^^



19 orang pot-pet !:

Fendy said...

tahniah...

-meeSUPERGIRL- said...

wah dah tunang .. abang dy ntah bila lah nk dtg pinang mee . hahahaha

shedameor said...

dia bukan muda lagi ke ?

Shiyda Aqma said...

@-meeSUPERGIRL- haha , esok kot ! :P

Shiyda Aqma said...

@shedameor a'ah , muda dlm 19,20 kot . huhu

cweet pinky said...

CP on9 je terus klik sini , sebab tak kenal pown anak yusof haslam yang nih , saje nak tgk , wah , awal betul bertunang ye , semoga jodoh mereka :D

Misz Fazie said...

bukan ke dia ni 18? perghh untungnyaaa :D

miz ruha said...

wah... dah bertunang ye... tahniah buat mereka... ^_^

sa mic said...

Jeles woo! Orang dah tunang, aku bila lah lagi., kehkeh xD

Syaifuddin Alias said...

awalnya tunang ..nak gosip ni ..haha

amirini said...

Tahniah kepada mereka...

outbound malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Bukanlah suatu kesalahan ketika kamu mencoba dan kemudian gagal. Satu-satunya kesalahan adalah ketika kamu tidak berani mencoba
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..

Shiyda Aqma said...

@cweet pinky haha , a'ah , muda2 la best tunang . :P

Shiyda Aqma said...

@Misz Fazie ehh , dia 20 :)

Shiyda Aqma said...

@miz ruha tahniah juga buat mereka :)

Shiyda Aqma said...

@sa mic aku pn tah bila lagi ?? haha

Shiyda Aqma said...

@Syaifuddin Alias hoitt ! jangan gosipp ! haha

Shiyda Aqma said...

@amirini ye , tahniah buat mereka :)

Shiyda Aqma said...

@outbound malang terima kasih sobat :)

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)