Monday, 24 December 2012

DESSERT YANG MEMBUATKAN KITA SERBA SALAH UNTUK MEMAKANNYA



Di sini adalah himpunan-himpunan dessert yang membuatkan kita rasa serba salah nak makan sebab terlalu comel , rasa rugi kalau makan ! dah la muka innocent je semua , haha ^^











16 orang pot-pet !:

Cik Yana said...

Seriously kalau dapat rase macam nak simpan je dalam almari hiasan tu :P

Hello Kitty Limited Edition cik Yana vs encik Samsung

miz ruha said...

aloh.. comeynya... memang sayanglah nak makan....

shiyda pakaikan baju baru ye untuk blog... ^_^

Shiyda Aqma said...

@Cik Yana haha , habislah bersemut ! :P

Shiyda Aqma said...

@miz ruha hihi , a'ah .. baju baru smpena new year ! haha :P

ELFarahin said...

Jom JOIN ni :)
http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/12/25-random-facts-about-me.html

sa mic said...

Lama-lama tak tahan , ngaap jugak , hehe xD

ejulz said...

betul3.. sayang nak makan.. :)

Shiyda Aqma said...

@ELFarahin orait :)

Shiyda Aqma said...

@sa mic haha , tau takpe ! :P

Shiyda Aqma said...

@ejulz kan ?? hihi

hananhadila said...

kalo da depan mata , hanan makan je ! haha . kejam jugaklah

hananhadila said...

kalo da depan mata , hanan makan je ! haha . kejam jugaklah

Syaifuddin Alias said...

kalau saya makn je...haha..saya kejam

Misz Fazie said...

alahai mmg serba salah nak makan. comlenyaa o.o

ct kektus said...

huuaa ! comel sangat. mmg macam tak sampai hati lah nak makan. huhu

miss fluffy said...

memang sayang pun nk makan...comel sgt!!>,<

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)