Sunday, 4 November 2012

♥ FAKTA HARI JADI ♥





TAHUKAH ANDA , hari jadi atau hari kelahiran anda bukannya hari anda untuk menyambutnya ?

ADAKAH ANDA perasan bahawa siapakah yang bertungkus lumus , bertarung nyawa dan berpenat lelah pada hari kelahiran anda ?

JAWAPANNYA adalah IBU  

SEHARUSNYA bukan kita yang bergembira pada hari itu , maka ucapkanlah TERIMA KASIH kepada ibu tersayang serta doakannya kerana pengorbanannya yang besar pada HARI ITU ... 



I LOVE YOU MOM ! ^^


27 orang pot-pet !:

krole said...

betul wak...bru krole terfikir...nice share...birthday pon dah dekat...nasib baik dah baca entry ni..thanks skali lagi~

Fendy said...

rasa sedih plak tiba2....sob3

kura said...

selamat melahirkan anak ibu :P

shiyda said...

@krolesama2 . hehe , brthday dah dekat ke bro ? btw happy birthday , may god bless youu :)

shiyda said...

@Fendy sobs , nape sedih .. :/

shiyda said...

@kura erkk ? haha macam2 la kekura ni :P

tia sayangdia said...

betol !! :)

Nor Zilla Sensei said...

betul tu adik..time birthday ibu jgn di lupa. ucap la kata2 yg membahagiakan seorang ibu.. lg afdal jika berpuase mase hari beday

PORUMAN said...

betul tu... kdg2 ibu seringkali dilupakan ketika menyambut harijadi..

jaakechik said...

memang ler hari ibu melahirkan kita, tp celebrate tu pon sbb nak raikan pjgnya umur kita jugak... peace!

shiyda said...

@tia sayangdia huhu :)

shiyda said...

@Nor Zilla Sensei yup btol tu kak , berpuasa ! ^^

shiyda said...

@PORUMAN tau takpe kan :)

shiyda said...

@jaakechik yela . 2 dalam 1 ! hehe :)

tirahzairi said...

yes...sbb ibu yg lahirkan kita....huhu

ps: jom join GA

caliph shuriken said...

klau cmtu kita double celeb laa kn ^^

-meeSUPERGIRL- said...

yes! Betul tu. .

♥ Miss Hearty ♥ said...

syurga ditelapak kaki ibu :)

boni kacak said...

setuju dengan awak... sampaikan salam saya pada mak awak ye. cakap kat dia bakal menantu dia kirim salam. hahahaha :P

shedameor said...

betul2. sheda ada terpikir. kenapa yea bila birthday kita kena sambut sedangkan bukan kita buat apa2 pon ?mak yang susah payah kan. huhu

boni kacak said...

komen saya hilang ke??? adeh...

p/s : awak, saya gurau je tu tau.. takut awk marah saya..

Mrs Velentine said...

syg mak saya juga

shiyda said...

@boni kacak hahaha , baru approve komen la boni . haha takde maknanya nk marah , chill la . hihi :P

Syaifuddin Alias said...

betul2...birthday ibu jgn lupa wish yaa

♥ Nana BamBam ♥ said...

tanpa ibu tiadalah kita ada di dunia ini, xdelah merasai kehidpan yang berwarna warni ini..tiada la blog..ehehe

rudyrohaiffahrina said...

kita akan lebih memahami hati seorang ibu , bila kita bergelar ibu...bapa???mmm ntah...

Mat Jo said...

terima kasih

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)