Monday, 15 October 2012

SAYA BUSY

Assalammualaikum ..




nak nangis dulu boleh ? T__T disebabkan atas urusan masa yang tidak terkawal , segmen yang aku buat di entri yang lepas akan menemui tarikh penamatnya malam ni . dalam semenjak dua menjak ni memang susah sangat nak ber'blogwalking' , line internet pun macam basikal tua , so macam susah nak invite orang . no wonder lah tak ramai yang join . lagipun aku buat dua hari je . haha lain la kalau aku ni blogger famous de amour amour ! tak payah invite , dengan hati yang sukarelawan para-para blogger terus join . hehe

tapi kepada blogger-blogger yang alert tentang segmen aku ni , terima kasih bebanyak , korang memang sporting ! dan , jangan risau , 1 entri khas akan dibuat untuk korang , pada aku , korang semua adalah pemenang ! semua yang join segmen aku ni juga akan disenarai pendek di dalam bloglist blog ini untuk selama-lamanya . ewahhh ewahh . hahaha 


ok , bye :)

7 orang pot-pet !:

Fendy said...

terima kasih....letak blog ni dlm bloglist gak...

Mat Jo said...

xpe, len kali wat lagi segmen, macam biase, Mat Jo sokong je, nak bersegmen2 tak pandai, ahaks

shiyda said...

@Fendy worait fendi , sama2 :)

shiyda said...

@Mat Jo haha , macam biasa , mat jo kan penyokong tegar :P

cweet pinky said...

hehehe ! sori la , CP bkn antara yang alert tuh , kerana masalah yang same , wifi then wifi ... slow then slow ... asimen then asimen ... btw , tahniah sebab berjaya jgk bwt segmen keyh :D

shiyda said...

@cweet pinky hehe , its ok dear :) tu la pasal , sama je masalah kite nih ! :P thanks ^^

Lan Bingka said...

alala.. sibuk sikit la..hehe

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)