Tuesday, 16 October 2012

REVIEW RAKAN BLOGGER

Assalammualaikum ..

ok , seperti yang dijanjikan , hari ni aku akan buat review untuk rakan-rakan blogger yang sudi menyertai segmen aku hari tu . thank youu ! jom tengok nak ! 




























ok , done ! korang-korang semua , jom la skodeng blog diorang ! jangan lupa follow sekali ok :) eh eh , baru terperasan laa , banyak pulak blog kaler ungu yg join kan ? geng la kiter ! ngehehe 

p/s : mereka-mereka ni pun ada dekat bloglist saya tau ^^

16 orang pot-pet !:

Alia Az said...

best nyer .. hehehe .. :)

shiyda said...

@Alia Az weeee ~ :P

Fendy said...

terima kasih....terharu sgt...

Aliff Haikal said...

makin femes lah dorg lepas ni :p

Mat Jo said...

entry untuk geng penyokong xde ke, ahaks

shiyda said...

@Fendy hehe , sama2 fendy :)

shiyda said...

@Aliff Haikal diorang dah memang femes pn aliff :P

shiyda said...

@Mat Jo haha , tgu ada 10 org penyokong , baru buat ! :P

ice said...

yeayyy, i like :D

...iSyA:Muslimah Purple* said...

tq kak....

...iSyA:Muslimah Purple* said...

tq kak....

Budak Unifi said...

:D !!

caliph shuriken said...

hepi blogging semua ^^

Leeza dayasari [santai leeza] said...

waaa mekasih awk... mekasih.

a.a-92 said...

hehehe header kita dah bertular lerr . pape pun thank =) -anakamirudin26- =)

Afiq deLover said...

nk jg -__-

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)