Tuesday 7 January 2014

DEKORASI RUMAH DENGAN BAJET RENDAH




" Alamak ! Ruang tamu ni sempit la . Macam mana nak buat dekorasi rumah ni . "

" Cat mana yang sesuai untuk warna dinding rumah kita ni yer ? tersalah warna nanti , nampak buruk pulak "

Haa , pernahkah sesiapa yang pernah mengalami situasi ni di saat hati sedang berkobar-kobar nak dekorasi rumah . Akhirnya , rumah menjadi bertambah sempit dengan timbunan perabot-perabot yang tidak tersusun . Lebih-lebih lagi rumah baru . Siapa yang tak mahu rumah yang cantik , kemas , tersusun rapi dan selesa kan .

Seronok melihat gambar rumah idaman yang mungkin kita boleh realisasikan ke rumah sendiri . Kalau kena dengan teknik dekorasi rumah yang betul , rumah kita akan menjadi seperti apa yang kita impikan dengan sekelip mata ! Bahkan dengan bermodalkan sedikit sahaja wang .







Nampak moden dan eksklusif kalau kena gaya dekorasinya . Hiasan dinding rumah juga memainkan peranan yang penting dalam dekorasi rumah , Corak hiasan dinding rumah mempengaruhi keluasan dan saiz ruang tamu/ruang bilik anda .

77 Tips Dekorasi Bajet

Ramai di antara kita yang berkeinginan untuk meng-dekorasi rumah , tetapi mempunyai kurang bajet untuk merealisasikan impian itu . Bukan apa , dengan harga barang yang naik sekarang ni amat membebankan kita .


Tapi .... Tunggu sekejap ! Shiyda ada penyelesaian kepada masalah anda . Tanpa menggunakan bajet yang tinggi , kita semua mampu menjadikan rumah kita sebagai rumah idaman . Tambah-tambah sekarang ramai yang memilh untuk membeli rumah minimalis . Ohh sangat cantik ! Terbukti ramai yang menggunakan tips ini sudah mampu tersenyum gembira kini kerana rumah idaman yang diimpikan hanya dengan bajet tidak lebih dari RM40 !

Ok , sangat berbaloi kan . Sesiapa yang mahukan tips-tips dekorasi rumah yang menarik boleh klik di link ni : Tips Dekorasi Rumah Dengan Bajet Murah  . Di dalam e-book tu Bukan ada 10 tips , tapi 77 tips untuk dekorasi rumah ! Banyak tu .

Yang taknak deko-deko rumah , jangan klik ok . Kenapa perlu memilih yang mahal sedangkan kita mampu nak rumah cantik dengan bajet yang murah . Anda mampu mengubahnya . Rumah selesa , keluarga pun bahagia .

Dekorasi Rumah dengan RM27 !



6 orang pot-pet !:

Unknown said...

saya ada sedikit idea untuk dekorasi bajet, tapi belum ada pelunag untuk kongsikan idea ni pada umum...

Unknown said...

saya ada idea untuk dekorasi bajet, cuma belum ada peluang untuk berkongsi secara umum

rehana said...

best fikir nak hias rumah ni..
saya masih banyak lagu nak buat..hehe

Unknown said...

Bab nak deko ni..mmg seronok...nak nak bila idea dtg...mood pulak tengah baik...mmg tip top...jadi...:)

Jom lawat blog saya...any idea, komen and sharing...sangat dialu-alukan...:)

www.sihatnatural.blogspot.com

Unknown said...

Menarik bab deko rumah ni....bila idea dtg mencurah...mood pon tgh ok....mmg menjadi...

Ada masa free..jom lawat blog saya....

www.sihatnatural.blogspot.com

BTS said...

one word..WoW!!

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)