Monday 6 January 2014

SHOPPING BARANG MURAH DI NILE.COM.MY







Salam ..

Pernah dengar NILE.COM.MY tak ? Makin hari makin ramai yang review online shop ni . Rata-rata memang ramai yang berpuas hati dengan perkhidmatan yang mereka sediakan . Apatah lagi harga-harga barang di sana jauh lebih murah berbanding dengan yang kita beli di luar sana ! Kualiti barang pun memang terbaik . Berbaloi-baloi kan .


Shiyda memang addict dengan shopping online ni , sebab malas nak keluar pergi shopping dekat luar . Shopping online je senang , pilih barang mana yang nak , Add to Cart , Bayar , lepas tu Siap !! Dalam bilik je pun boleh shopping . huu








Amacam , cantik & murah kan ! Daripada harga RM123.00 ke RM63.00 , dari RM25.00 ke RM16.00 . Kalau rasa macam barang tu macam tak ok ke boleh return balik dalam masa 7 hari sahaja . Boleh gila scroll website ni lama-lama . Rasa macam semua nak ku beli . Haha Kalau nak cerita kat sini memang tak kan habis , siapa yang dah gaji tu sila lah merambang mata di http://www.nile.com.my .

Macam-macam ada , dari ke Aksesori wanita/lelaki , kanak-kanak , penjagaan kecantikan , kasut , aksesori telefon , topi , barang elektronik , semua ada okay . Tinggal nak bayar je .


Delivery By 24 Hours . COD ( Cash on Delivery ) untuk yang berada di Lembah Klang sahaja . Best kan ! Tapi selain dari tu , akan dipos melalui Pos Laju / GDEX . Haruslah sabar menunggu barang yang akan dipos kat awak-awak yer .

Tq !



0 orang pot-pet !:

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)