Monday 13 January 2014

BUAT DUIT DENGAN DESIGN BAJU/BAG/KAD REKAAN SENDIRI | ZAZZLE.COM





Adakah korang seorang yang kreatif ? pandai dalam bab-bab mendesign ? nak buat bisnes tapi tak ada modal ? Haa , meh sini nak cerita sikit . ZAZZLE.COM ! Tapi rasanya ramai yang dah tahu pasal perkhidmatan yang dibuat di ZAZZLE.COM ni .  

Okay , pada yang tak tahu , sedikit keterangan mengenai ZAZZLE.COM :

Zazzle.com adalah website yang memproduksi barang-barang retail dan ahli-ahli yang berdaftar boleh submit design sendiri yang akan dicetak ke produk-produk di websitenya.




So , automatik kepada yang dah berdaftar menjadi ahli boleh terus men-design baju,kasut,phone case,kad,kalendar,bag dan macam-macam lagi . Korang boleh design mengikut design yang diberikan ZAZZLE.COM ataupun boleh guna gambar sendiri ( gambar dari komputer korang) . Best kan ! Oh ya , pendaftaran adalah percuma . Boleh daftar di sini : ZAZZLE.COM



BAJU






CLUTCH


IPHONE COVER



Gambar-gambar di atas adalah antara design/rekaan ahli-ahli zazzle.com . 

Sangat kreatif . Walaupun rekaan simple , tapi jangan terkejut ada je yang berminat nak beli . ZAZZLE.COM berkonsepkan worlwide shipping . Maknanya satu dunia akan view produk yang korang buat . Kebarangkalian mereka akan beli produk korang , mungkin tinggi . Tapi produk tu kena la up to date sikit . Ikut peredaran fesyen sekarang , baru la laku . ye dak ?

Setiap produk korang yang berjaya dijual , korang akan mendapat komisen 10% dari harga produk . Kaedah pembayaran adalah melalui PAYPAL . So siapa yang berminat dan nak belajar-belajar ilmu men-design ni , boleh try layari laman web : ZAZZLE.COM






0 orang pot-pet !:

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)