Sunday, 10 March 2013

PEMENANG HIJABSTER GIVEAWAY BY SHIDAIZY BOUTIQUE


Assalamualaikum ..

Tadaa ! Dah tiba masanya untuk mengumumkan nama pemenang Hijabster Giveaway yang bertuah . Pemenang ditentukan menngunakan random.org ye kawan-kawan :)



1 . Nombor bertuah : 119 


Nombor bertuah : 50



Nombor bertuah : 7


Yeayy ! Tahniah kepada pemenang-pemenang ! Tahniah juga diucapkan kepada senarai-senarai peserta yang lain kerana tanpa korang , Giveaway ini tidak akan berjalan dengan jayanya . Terima kasih semua ! Terima kasih . Terima kasih ... :)

* Kepada pemenang , sila berikan nama , alamat dan no telefon dekat inbox Shidaizy Boutique untuk menuntut hadiah anda yer :) *



LIKE Shidaizy Boutique untuk mendapatkan tudung & Shawls eksklusif dgn harga yg berbaloi ! Sesiapa yang ingin menjana pendapatan sbg Agen Dropship juga dialu-alukan . Tempat terhad ! Thanks :)

19 orang pot-pet !:

Farah Shahirah said...

tahniah pd yg menang :)

Dianaa said...

tahniah kepada pemenang :)

ANa Ahmad said...

tahniah :D

kisah kami said...

tahniah..saya takde rezeki..

Nurul Aini said...

Tahniah buat semua pemenang. ^__^

Mrs Velentine said...

tahniah pada yg menang

^^eKaTiKaH^^ said...

tahniah pade yg menang :)

Cik Yaya said...

salam cik shiyda comei..

thniah pd smua winner..beshnyer.. ^_^

sa mic said...

taniah kepada pemenang, hehe

cweet pinky said...

tahniah kat diorang :D

tirahzairi said...

tahniah semua

boni kacak said...

ala.. kenapa saya tak menang ni?? hahhaa

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Anonymous said...

Small women are believed to find it more complicated to use fat than larger women as
they have got a smaller calorie need. My grandma
can really feel vindicated at such a claim,she's been saying this all my life. Emotion linked to a definite objective is a strong mixture.

Have a look at my website: next page

Amanina said...

Tahniah kpd semua pemenang :)

Nadratul Syazwana said...

Congrats to them! =)

obat ambeien said...

selamat bagi para pemenang! ^^

Berita Kaki said...

tahniah3..saya nak menang jugak ..hehe

Mama Darwiish said...

Tahniah kengkawan

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)