Friday, 28 December 2012

GAMBAR PERNIKAHAN KHAIRUL FAHMI CHE MAT(Apek) DAN LEUNIEY




Tahniah diucapkan kepada penjaga gol kebangsaan , Khairul Fahmi Che Mat dan pasangannya Leuniey yang telah pun sah bergelar suami isteri . Leuniey sangat cantik dan anggun dalam busana yang digayakan rekaan dari Ezuwan Ismail ! Jom kita layan gambar , kredit gambar : Beautiful Nara .














LIKE Shidaizy Boutique untuk mendapatkan tudung & Shawls eksklusif dgn harga yg berbaloi ! Sesiapa yang ingin menjana pendapatan sbg Agen Dropship juga dialu-alukan . Tempat terhad ! Thanks :)

15 orang pot-pet !:

fatin amalina husna said...

cantik!!
tahniah buat khairul fahmi dan pasangan..=)

amirini said...

Tahniah... Semoga kasih mereka berkekalan hingga ke syurga

Ayie Abas said...

salam shiyda :D

dua2 muka mcm K-POP...hehe :)

Misz Fazie said...

cantiknya isteri khairul fahmi ni.. semoga kekal sampai bila2 :)

Syaifuddin Alias said...

muka apek mcm saya laa..hahahha

diana said...

lelaki yang gambar bawah tu siapa lak??

sa mic said...

Apek curang! aiee , haha . Taniah buat diorang,ihiks! Tuan blog ni bila pula nak naik pelamin ? :P

shedameor said...

jujur cakap, tak suka dorang. hehehe. tapi semoga berbahagia la yea :)

shasha yacob said...

wah cantikknya launiey pakai tudung hihi

maaf anda adalah mangsa Tag aku . hihi :D

http://kamihardsman.blogspot.com/2012/12/25-random-facts-about-me.html

boni kacak said...

cantiknya leuniey ni..semoga mereka akan berbahagia sehinggalah ke akhir hayat..amin..

-meeSUPERGIRL- said...

sama cantik sama padan ;)

dEdEQ dE wIshEs said...

TAHNIAH :)

Anonymous said...

Malaysia & Singapore & brunei ultimate internet blogshop for wholesale & quantity korean add-ons, accessories, earstuds, pendant, rings, bracelet, bracelet & hair accessories.
Offer 35 % wholesale markdown. Ship Worldwide
Also visit my webpage ; staples wire

Anonymous said...

I pay a quick visit daily a few sites and sites to read articles or reviews, except this weblog
presents feature based posts.
Also see my site > click through the next internet site

Anonymous said...

Thank you for the auspicious writeup. It in fact was once a enjoyment account it.
Look advanced to far introduced agreeable from
you! By the way, how can we keep in touch?

Also visit my website ... sex on cam

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)