Thursday, 22 November 2012

SEGMEN : JOM GODEK-GODEK FOLLOWERS


Assalamualaikum ..

segmen ini ditag oleh kak MV . thanks yer kak :) al-maklum lah .. sekarang ni musim blogger-blogger buat segmen kan , tu yang asyik dok buat entri segmen je memanjang ni . haha :P

comel kan banner kat atas ni ? so , tunggu apa lagi , klik banner tu dan cepat-cepat join ok :)

jumlah follower sekarang : #982

nak cukupkan followers sampai #1000 boleh ? kalau followers tu jadi readers yang setia lagi bagus ! hiks ^^

tag : sha & cik yaya

done !


11 orang pot-pet !:

Zierwa Zainal said...

sikit lgi tu nk msuk 1000.. gud luck ye

Cik Yaya said...

tol..lg bpe org je nk 1k tu..hrp dpt lebey la..hehe..
tq tag yaya ye.. =)

cweet pinky said...

selamat bersegmen , CP pown tgh ganas owg duk menjemput , tapi takpe , CP setel satu2 :P


carik je follower ramai2 insyallah , mesti ade yang setia :P

Mia Liana said...

selamat bersegmen....

Mrs Velentine said...

good luck///

Shiyda Aqma said...

@Zierwa Zainal THANKS ZZ :)

Shiyda Aqma said...

@Cik Yaya hehe , tau takpe , ok sama2 :)

Shiyda Aqma said...

@cweet pinky haha , tu la pasal , setel slow2 yer :)

Shiyda Aqma said...

@Mia Liana thanks kak :)

Shiyda Aqma said...

@Mrs Velentine thanks kak :)

Deqla manjew said...

hye! singgah dari segmen yg sama.. follow u (993), come follow me too. =)

http://norumara.blogspot.com/2012/11/segmen-jom-godek-godek-followers.html

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)