Sunday, 11 November 2012

RAHSIA BANTAL TIDUR


Assalamualaikum ..

Hari dah malam , otak fikir tilam , mata tertumpu dekat bantal , selimut mendayu-dayu memanggil manja .  arghh , alangkah indahnya kalau dapat tidur duapuluhempat jam tanpa diganggu , biaq pi la kalau tak mandi ka , makan ka , itu semua tak penting . bila diri dah terjunam di katil , BANTAL lah favourite stuff di kala itu . huii .. :3

ok , kembali ke alam nyata . aku yakin dan konfiden korang-korang semua tak boleh nak tidur kalau bantal hilang lesap entah ke mana . tak kisah la kena curik ka , kena juai ka , jiran hang pinjam ka , apa-apa la weyy .. pasai kat hang , bukan masalah aku . haha 

diharap anda semua ambik bantal lalu memeluknya sambil baca entri ni tanda support kat aku :

1. MEMELUK BANTAL

- jiwa seni , penghargaan yang tinggi kepada lukisan , muzik , sastera .
- perasaan halus , jiwa romantik 
- kadang-kadang ada yg boleh membaca peristiwa melalui mimpi . ala-ala sixth sense gituuu !
- prihatin terhadap kesusilaan

2. GUNA BANYAK BANTAL
- kurang berkeyakinan
- jarang buat keputusan sendiri , selalu minta pandangan orang lain 
- banyak bergantung pada orang lain . 

3. TIDUR DENGAN SATU BANTAL

- tak mengada-ngada a.k.a tak gedik .
- boleh menerima keadaan seadanya
- selalu buat keputusan berdasarkan fikiran , bukan nafsu semata-mata .

4. LETAK BANTAL BAWAH KAKI
- sifat kurang baik
- jarang bergaul dengan orang ramai / kaku dalam pergaulan
- egois 
- suka ikut jalan pintas untuk mencapai cita-cita 
- tak suka berusaha 

5 . TIDUR TANPA BANTAL
- sifat yakin diri yang sangat tinggi
- tetapi sifat yakin diri yang terlalu tinggi akan membawa kepada sifat ego ! lalu membeli motor EGO untuk dijadikan bantal . ngahaha PEACE ! ^^


entri ini sekadar untuk suka-suka :)


LIKE Shidaizy Boutique untuk mendapatkan tudung & Shawls eksklusif dgn harga yg berbaloi ! Sesiapa yang ingin menjana pendapatan sbg Agen Dropship juga dialu-alukan . Tempat terhad ! Thanks :)

38 orang pot-pet !:

Fendy said...

bantal yang empuk memanggil2...haha

shiyda said...

@Fendy bantal yg busuk ditolak ke tepi . haha

♥ Nana BamBam ♥ said...

nana suka peluk bantal..hehehehe

c!kon!ech!c said...

semua penah tapi time kecik2 dulu....suke tidoq gan bnyk bantal...la2 nie gak bantal just tuk tutp muke....jep....sarung bantal lak mesty nk yg ader gmbr mknan...

leakedknowledge said...

aku punyer no. 1 dgn no. 4....err err kadang2 no. 2 dgn no. 3...haha sng citer ak ada smua kt atas tu =.=' zZZZZZz

teha said...

aku semua kecuali yg no 5 tu kot.. hahaha !

محمد رازيق said...

haha. nice. aku tdo dengan banyak bantal. acaner ni? haha. tak yakin ni. tp yg no 5 tu mmg tak. hehe. salam kenal

fiqkbe said...

fiq kena tdo ngn byk bntal. klu x xleh tdo ;D

caliph shuriken said...

wahh, bantal bucuk yg wangi ^^

steady laa, undi utk satu bantal, hikk...

Syaifuddin Alias said...

haha..macam-macam ye cara..haha..kunyah bantal ada ?

miz ruha said...

no 1,3 n 5... biasa buat..
oh, my bantal... :)

Mia Liana said...

suka peluk bantal... heheheh dan banyak bantal...

hasyimahshe said...

she suka banyak bantal..tapi kalau takde pon ok

boni kacak said...

saya selalu tidur satu bantal.. tapi nanti dah kawin akan jadi dua bantal.hehehe

beritahariannet said...

hi,
menarik entry ni.. ada betul juga apa yang awak tulis tu.. saya suka tidur 1 bantal je hehe

Ikhmal Malique said...

assalam.. datang untuk berkenalan daripada blog spudin. haha.

kalau saya, bantal di atas kepala saya.acener tu?

Ikhmal Malique said...

assalam.. datang untuk berkenalan daripada blog spudin. haha.

kalau saya, bantal di atas kepala saya.acener tu?

shedameor said...

sheda tido 2 bantal. takde pon ? hehe

Lady said...

Semua bedal. heheheh :)

shiyda said...

@♥ Nana BamBam ♥ sama la ! hehe

shiyda said...

@c!kon!ech!c haha , itu mst mimpi makanan jer kan :P

shiyda said...

@leakedknowledge haha , semua pn boley :P

shiyda said...

@teha hehe ^^

shiyda said...

@محمد رازيق awat yg tak yakin ? haha eleh ntah2 no 5 tu mmg btol :P

shiyda said...

@fiqkbe tak lemas ke fiq oii :D

shiyda said...

@caliph shuriken sorry , bantal busuk tadak kat sini . haha :P

shiyda said...

@Syaifuddin Alias haha , kunyah bantal tu awak je la yg buat :P

shiyda said...

@miz ruha hehe , rasa nk tertido ckp pasal bantal ni :P

shiyda said...

@Mia Liana wahh , ramainya yg suka byk bantal ! :)

shiyda said...

@hasyimahshe ouh ok2 :)

shiyda said...

@boni kacak amboi2 ! bila nk kawen ? heee

shiyda said...

@beritahariannet hehe tq :)

shiyda said...

@Ikhmal Malique ouh i see . haha ouh tutup muka ngn bantal eh ? tu org penakut tu . haha :P

shiyda said...

@shedameor alaa , tak tersenarai , hihi

shiyda said...

@Lady abes cite kan ! haha

saifudin said...

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

Mat Jo said...

macam mengata mat jo je, lima2 mat jo cara mat jo tido, ahaks

Rizal said...

Super sangat... saya no. 5

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)