Thursday, 12 July 2012

NAK JADI HUMAN DOLL !



Assalammualaikum . .

Hai hai hai ! sebelum tu sori sori , gambar-gambar dalam entri ini agak menyeksakan mata bagi seorang lelaki/jejaka/bujang terlajak .. ups ! so , kalau nak tengok , sila kecilkan mata anda se'sepet' yang mungkin . T_T

ok . start cerita balik . tadi kan masa "google-google" , saje je la dok cari "human doll" . bukan la sebab gedik-gedik nak carik cam mane nak jadi doll kan , apa kejadah nye ?? haha tapi sebab korang tau la kan , orang-orang mat salleh kat luar sana tu kan suka dok ubah-ubah muka diorang jadi lain daripada yang lain . nak lagi "meletop" katanyeee .. tapi lantak diorang la kan , yg penting islam tidak menghalalkan umatnya berbuat begini . kan kan ? ( tetibe rasa mcm byk "kan" dlm perenggan ni )

tengah dok best layan google td , tetiba nampak sorang minah mat salleh ni . muka serius macam barbie doll limited edition wey ! OMG . OMG . ecehhh . haha 


* gambar ni kena kecik sikit . haha *

nama beliau "valeria lukyanova"

amacam ? mcm patung barbie adik korang kan ? :P


p/s : tak pernah dapat patung barbie daripada kecik . T___T





6 orang pot-pet !:

✿ pink velvet ✿ said...

comeinyer ... tp bile tgk lame2 mcm scary pon ade, hikhik~~

shiyda said...

@pink velvet : tau xpe . da nmpk macam patung bernyawa . hoho :P

Amirul Verdasco Nadzri said...

sekali imbas, perhhhhhh cun tuu..*kuar darah kat idung* tp sekali imbas jek. dua kali, aiseh.. ni suruh beliau masak nih, mau cair batang hidung beliau...haha

btw, adik aku takdak patung barbie. dia ada pedang samurai..haha

shiyda said...

@amirul : erk ! cair batang idung ? api gas kt dapor besar sgt kot . pndai masak la katekann . haha

pedang samurai ? pedang sailormoon ada dak ? haha :P

MUhamad Yunuz said...

nk potpet jgk..hehe.....nice entry btw......bila muka awk nk jd mcm tu plak.. hoho....mlwtla blog sy plak..k..peace...

cweet pinky said...

scary !

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)