Wednesday, 21 July 2010

AWARD DARI XANGONILA !


award lagi ! yeayy ! aha =_="
award ni datangnya dari xangonila . thanks yup bagi shiyda award ni . eheh mari-mari terjah ke blog xangonila sebab dia ada buat contest tau ! yang pastinya lain dari yang lain . lain macam mana ? kena la tengok sendiri . klik sini cepat !

macam biasa kena jawab interview dulu :-


di manakah anda selalu BW ?
- di merata-rata tempat sehingga ke seluruh pelusuk dunia . hebat tak ? (bangga)aha =p

kenapa anda sangat suka BW ?
- sebab nak cari ramai kawan . smbil menaikkan trafik lalu lintas .

apa yang anda dapat kalau BW ?
-ouh , selalunya kalau BW , jari shiyda mesti lenguh-lenguh . hee ~

macam mana perasaan orang yang diblogwalkingkan oleh anda itu ?
- macam mana perasaan korang eh ? hope happy la yup ! eheh walaupun asyik-asyik muka yang sama ni je datang menyibuk kat blog korang . heheh

tag 5 rakan :

6 orang pot-pet !:

Zulfahmi Abidin said...

tahniah dapat award.fahmie tak pernah terime award lagi.hhe

Entry terbaru Fahmie:
¶ Fahmie Takde Burung Semalam
¶ Setting Handphone Full Coverage
¶ Lokasi Pergambaran Transformers
¶ Muka Cantik Soalan Bodoh Yang Ditanya

shiyda said...

lorh . xpe2 . nt shiyda bg award kt fahmie . tguuuuuu . =p

sebelas said...

terima kasih kasi award kat saya..hehehe.



http://nomborsebelas.blogspot.com

f_aRa_aINa989 said...

thanx bg award..=)

CiK Pa'aH said...

thanx bg award shyida

Zulfahmi Abidin said...

tengs sbb nk bagi award.tapi sory fahmie rase fahmie tak layak terime award.fahmie punyer entry pon just sampah jer.so sory awk..

Entry terbaru Fahmie:
¶ Tutorial : Online Percuma Menggunakan Maxis dan Opera Mini
¶ Setting Handphone Full Coverage
¶ Lokasi Pergambaran Transformers
¶ Muka Cantik Soalan Bodoh Yang Ditanya

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)