Sunday, 20 June 2010

TAK SANGGUP NAK MAKAN ROTI !

Tak sanggup nak makan roti ? ish ! kenapa dengan shiyda ni ? Bajet Hot sangat ke sampai tak nak makan roti . HAHA  oh tidakk . Roti memang sedap , lagi-lagi roti coklat . lagi banyak krim , lagi sedap . 5 bungkus roti pun shiyda boleh abiskan . HUHUH ( gelak malu ) . Tapi kan kalau la roti yang jual kat kedai tu tak macam rupa roti , tapi rupa yang menjijikkan . Korang nak ke makan ? walaupun mase tu korang lapar tersangat-sangat ?? errr . . .urm . .layan je la gambar-gambar neh .








HAHA . gambar macam ape ni eh ? macam kenal je .Sape tak kenal , memang tak tau la . HAHAH
Takpe-takpe , mai sini tengok gambar roti yang paling ekstrem sekali kat bawah ni , mesti korang berselera nak makan kejap lagi !








hah ! selera tak . marvellous ok . AHA  .  Bak kata MCDONALD , " enaknya hingga menjilat KAKI . upss !! HAHAH 


P/S : kreatif sangat la konon sampai meloyakan tekak yang laparr .

23 orang pot-pet !:

diriku said...

sgt2 'sedap'.he2

Gurlinrainbow said...

haha . erk . penah rase ke ? =p

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

eiiiiiii...tak nak makan lah..geli jer...wekkk

Gurlinrainbow said...

Cik aida comei : haha , tau takpe . bg free pn taknak kn .

Em Jay Reen said...

arghhh apeni..hahahah
tidaaakkk~~wakakaka
+salam kenal+

CERITAKU... said...

nampak menyelerekan.hahahahaha

Gurlinrainbow said...

em jay reen : hahaha
salam knal jgak =)

Gurlinrainbow said...

ceritaku : yes ! menyelerakan hingga menjilat kaki . ahah

Aku Skema said...

uish..sdap la ni!

Rozana Razali said...

euw, euw, tripple euw!!!

Gurlinrainbow said...

ehehehe . tenxs fer da komen . =)
euw . euwww .

@ku d! sin!e said...

kat mane la jual bende alah nie..

Geothite said...

amat berselera. nyam3x. hahaha

FyZa said...

erk..x sangggup..;p

Gurlinrainbow said...

ehe . tah la , owg pn xtaw jual ktne . =_=

wanita mustanir said...

di manakah roti sebegini dijual? hee

Gurlinrainbow said...

aha . xtaw lak ktne . nape . nk beli eh =p

yahaya said...

aah sedap..sedap belaka...

mo0rfa said...

adoi..sgt la loya tekak ku ini...

Gurlinrainbow said...

yahaya . eheh =))

moorfa . aha . loya tak terkata . =p

ash_mza said...

erk.. Emmm.. yummy... sedapnya... hoho... lazat berkrim... nmpak bkhasiat.. huhu...

Gurlinrainbow said...

ash : ye , nmpk bkhasiat , banyak kalsium , bek utk tulang ! aha =p

The Crow Empire said...

eewww!! Roti kaki tu. Tak cuci ke? adeh.. :p

From : The Crow Empire

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)