Saturday, 14 March 2015

HILANGKAN PARUT DENGAN AZANIS SCAR SERUM !

Assalamualaikum 

PARUT ? Oh tidakk ! 
Parut ni walaupun kecil kadang-kadang boleh mencacatkan pemandangan kat kulit kita kan .
itu baru kecil,. kalau parut besar ? parut lama ? parut eksiden,kena jahit ? demam campak ?

Jenuh nak cari ubat dan produk nak hilangkan .
sanggup beli produk mahal-mahal . tapiii lambat pula kesannya . Yang sedihnya tak berkesan langsung pun ada . 

so macam mana ye ? 
ada tak produk yang murah berpatutan dan boleh hilangkan parut dengan cepat ?


YES ! ADA ! 
AZANIS SCAR SERUM !







Dengan Azanis Scar Serum hanya disapu pada parut dengan pergerakan membulat, dua kali setiap hari sudah cukup untuk menghapuskan parut tegar yang ada pada kulit anda. Kandungan anti oksidan yang tinggi membantu untuk hasilkan sel kulit yang baru dan sihat.

-Walaupun 10 tahun kesan parut yang ada pada kulit anda, dapat hilang dengan mudah.

-Hanya semudah sapu sahaja pada kesan parut baru atau lama dalam masa kurang dari 1 bulan anda boleh lihat kesan parut akan pudar.

-99.9% pengguna berikan ★★★★ pada Azanis Scar Serum selepas lihat kesan parut tegar hilang macam tak pernah ada parut.









































Siapa yg perlu Azanis Scar serum ?

lelaki dan wanita yg mempunyai masalah parut lebih 10 tahun .
azanis scar serum juga dapat membantu selesaikan masalah

**regangan kulit
**warna kulit tidak sekata
**masalah kulit kering

Bila kesan awal boleh dirasai?

kesan bergantung pada tindakbalas individu,tapi secara purata nya ia mengambil sekitar 30 hari utk anda lihat kesan yg ketara.

1 botol boleh tahan utk berapa lama ?

1 botol boleh bertahan selama 30 hari.

Bagaimana cara penggunaan nya ?
Azanis Scar serum begitu mudah digunakan ,harus disapu pada parut dengan pergerakan membulat ,dua kali setiap hari .pada parut baru,Azanis Scar serum harus disapu hanya apabila luka telah sembuh dan tidak boleh digunakan pada kulit yg luka.
 
Adakah ada had umur bagi pengamalnya?

ia boleh diambil oleh setiap orang lelaki dan perempuan tanpa had umur.



Okay jom kita tengok testimoni sikit !






Best kan tgk testimoni pengguna Azanis  ni 
Yg nak hilangkan parut degil tu jom order cepat-cepat sebelum kehabisan stok sebab sehingga sekarang hampir 1000 botol habis dijual ! Dapatkan harga promosi !

Harga promosi RM100 untuk 2 botol tak termasuk pos 
( HANYA UNTUK 50 ORANG TERAWAL )
Harga normal  RM60 TAK TERMASUK POS

ORDER 

Email : shidaizy89@gmail.com
Sms/Whataspp  +60143039189










2 orang pot-pet !:

Axe Zue said...

klau sapu kat jerawat boleh hilankan jerawat tak?

Shiyda Aqma said...

utk parut jerawat boleh . Utk jerawat pn blh . Nnt serum ni akan kecutkan jerawat

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)