Wednesday 8 January 2014

TIPS SOALAN TEMUDUGA





Di zaman yang serba serbi mencabar ini , peluang untuk mendapat pekerjaan sangat tipis . Terlalu banyak persaingan untuk merebut tempat untuk meletakkan diri di alam pekerjaan . Di zon yang selesa . Bila pergi temuduga je selalu gagal . Kenapakah ? Padahal banyak kali terpilih pergi temuduga , tapi satu pun tak dapat . Di manakah silapnya ?

Setiap kali berbicara perihal temuduga , semua orang termasuk shiyda akan nervous tak tentu hala . yela , kita meletakkan harapan yang tinggi untuk lulus temuduga tu . Kita mesti tertanya-tanya jenis soalan apa yang akan ditanya ketika temuduga itu . Mungkin ramai yang boleh menjawab soalan yg ditanya penemuduga tetapi sedikit sahaja bilangannya yang boleh menjawab soalan dengan baik dan yakin .

Untuk yang bakal menghadiri temuduga nanti , shiyda ada tips dan teknik untuk menjawab soalan temuduga . Insyaallah , dengan teknik ini anda mampu menjadi calon terbaik yang dinanti-nantikan oleh majikan .



Ebook ini adalah jawapannya ! Untuk maklumat lanjut , anda boleh ke link yang diberi di bawah . Lakukan tindakan bijak yang boleh mengubah hidup anda :





0 orang pot-pet !:

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)