Thursday 9 January 2014

KERJA SAMBILAN DI RUMAH SEBAGAI KERJAYA TETAP





Sekarang ni , walaupun gaji RM2000 sebulan masih tidak cukup untuk menampung keperluan harian terutamanya bagi yang sudah berkeluarga , mempunyai anak-anak yang masih bersekolah . Makanan di kantin sekolah pun sekarang dah naik harga . Ibu bapa pula pening memikirkan masalah kewangan yang tak sudah-sudah .

Kalau si isteri tidak bekerja atau menjadi surirumah , si suami terpaksa mencari rezeki lebih untuk menampung keperluan harian . Hal ini memaksa si isteri untuk mencari kerja sambilan di rumah demi membantu suami mengukuhkan ekonomi keluarga .


Tetapi sekarang semuanya ada di hujung jari . Dengan adanya talian internet , semuanya akan berubah . Kalau kita tengok dengan lambakan online shop yang ada di facebook atau instagram , kebanyakan pemliknya adalah dari kalangan isteri dan para ibu . Sambil-sambil berniaga online , boleh jaga anak , masak , kemas rumah .

Shiyda sendiri pun ada memiliki perniagaan online demi mencari pendapatan sampingan . Seronok bila ada kerjaya dari rumah ni . setiap hari ada duit masuk , walaupun sedikit lama-lama jadi bukit . hohoho lagi kita rajin , lagi banyak hasilnya ! Masa pun fleksibel sebab kita lah bos , kita lah kuli . takda sapa nak marah .

Mana tahu , ada rezeki boleh jadikan kerja sambilan ini sebagai kerjaya tetap di rumah . Tak payah gaduh-gaduh nak bangun awal pergi ofis dah .



Sesiapa yang rasa nak tahu macam mana nak buat duit , kerja sambilan dari rumah untuk menambah pendapatan boleh rujuk di sini PANDUAN BUAT DUIT / KERJAYA DARI RUMAH

PANDUAN BUAT DUIT / KERJAYA DARI RUMAH ini akan guide anda sehingga berjaya menghasilkan duit hanya dari rumah .

* Insyaallah ada rezeki , boleh buka perniagaan sendiri pula ! :)


Menarik :




2 orang pot-pet !:

Money-earn-typist said...

http://gopaidweekly.com/?ref=174092
try it and it does good. nothing to lose

Anonymous said...

Earn money in a simple& smart way!
Trusted by leading earners& professionals! Just click at
http://fixmonthlypaid.com/?id=7978

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)