Thursday, 20 December 2012

CPUV KE-11 UNTUK TAHUN 2012



Assalamualaikum ..

Alhamdulillah , akhirnyaa setelah 3 bulan menunggu , melekat jugak CPUV dekat blog ni ! yeayyy ! thanks nuffnang ! :) iklan yang melekat tu ialah Digi Triple D , so siapa-siapa yang ada ternampak iklan tu , cuit-cuit la sikit ye . hihi :P




31 orang pot-pet !:

miz ruha said...

wah... dapat BE ye... alhamdulillah...
tak ada digi untuk dicubit...
cubit windows 8 untuk shiyda...

Fendy said...

jeles...

hafiz hafizol said...

kite nampak iklan churprise jee.. hehe

Ayie Abas said...

wahhhh...tahniah shiyda....awk memang layak sbb awak blogger friendly...ramai blogger syg...termasuk laa ayie...hehe :D

boni kacak said...

wah!! tahniah awak.. nanti bolehlah banje sate cheras.hahaha :P

sa mic said...

Huihuihhh! Taniah xD ,,

kopi pasta said...

perghhh dh 11 sudah..aku stu pon tak pernah merasa :'(

shasha yacob said...

tahniah, saya punnada tapi buka digi lah hihi

Leeza dayasari [santai leeza] said...

hmmm...bertuahnyer awk.......

fuZa said...

untunglah erk..rezki

aini shahroni said...

untunglaa..
hehehe..

from ::Arkitek Hati::

Dunia Wilma said...

Tahniah Shiyda ^_^

amranaiman said...

nk cuit tp iklan tu dh xde.. jd sy cuit awk je la ;D

Shiyda Aqma said...

@miz ruha thanks miz ruha . hehe

Shiyda Aqma said...

@Fendy haha , jeles knape ?

Shiyda Aqma said...

@hafiz hafizol haha , takpe , klik je yg mana ada :P

Shiyda Aqma said...

@Ayie Abas hehe , thanks ayie , terharu ckp cmtu . huuu

Shiyda Aqma said...

@boni kacak haha , sate cheras ? best ke ?

Shiyda Aqma said...

@sa mic thnks adik comel ! :P

Shiyda Aqma said...

@kopi pasta huhu , rileks bro , usaha tangga kejayaan :)

Shiyda Aqma said...

@shasha yacob yeke ? tahniah jugak ! hihi

Shiyda Aqma said...

@Leeza dayasari [santai leeza] alhamdulillah :)

Shiyda Aqma said...

@fuZa alhamdulillah , rezeki :)

Shiyda Aqma said...

@aini shahroni hehe untunglaa jugak . :P

Shiyda Aqma said...

@Dunia Wilma thanks wilma ! :)

Shiyda Aqma said...

@amranaiman upss ?? haha

Zahrenn said...

wah..bestnye ...saya pun nak!!hehehe/....tahniah akak..hehe

aisya said...

seronoknya.. sy ni je yg tnggu bertahun2 xdpt2.. hehe

Syaifuddin Alias said...

aduh kenapa BE tak masuk2 lagi dalam blog saya ni ..hmm

shedameor said...

sheda tak paham lansung pasal BE2 ni. hihihi

kak nora said...

alhamdulillah..

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)