Friday 2 July 2010

TAGGED BY NEY !



adeyh . NEY my dear ~ sorry lambat jawab tag ni . biase la , busy sikit nak uruskan hal negara . eheh =_=
uh ! tagged ni yang paling panjang shiyda penah jawab . tapi saya suka ! =p 


- 20 THINGS ABOUT ME -


  • saya seorang perempuan
  • islam
  • berbangsa melayu . ngee ~ okeh seriuz !
  • 21 years old tapi birthday tak masuk lagi , so 20 la kan . =p
  •  suka merajuk dan susah dipujuk .
  • mudah simpati kat orang 
  • sayangkan kucing sangat sangat sangat !
  • pendiam dan pemalu . =p
  • tak boleh tengok orang nangis , mesti nangis skali walaupun tak tau nape orang tuh nangis .
  • tak boros . saving gler . bukan kedekut ye .
  • pantang tengok baju cantik2 , mesti nak beli . ( ni bukan boros ke . ngee ~ )
  • bukan goldigger
  • saya kurang ketinggian . cam mane nak tinggi ? urm =(
  • kuat makan . suka makan tengah2 malam . 
  • tak sah kalau sehari tak minum milo ! =p
  • suka cuci muka n mandi banyak2 kali dlm sehari . 
  • suka ketawa walaupun benda tuh tak kelakar mane pun .
  • suka tido petang2 tapi tak suka tido malam2 .
  • sejak dari sekolah lagi memang suke bawak sapu tangan ke hulu ke hilir smpai la sekarang , sebab saya rasa kiyut bila bawak menatang tuh . aha =_=
  • tak suka orang kacau handphone and lappy saya . tak boleh !

 
- TAGGED 5 PEEPS -


Sekian , terima kasih . =)

2 orang pot-pet !:

Sofiayantie said...

thanx ya... t i jawab ok.. ;)

Unknown said...

sophia : ok =_=

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)