Tuesday, 22 June 2010

PANTANG LARANG DULU-DULU !

kucing 'gatai' sape ni ? ambik balik ! =p
kat sane sini shiyda pegi , mesti ade je orang cakap pasal pantang larang . macam hari tu pegi rumah makcik shiyda , dengan lagak sopan santun dan keayuan yang menyerlah , shiyda pergi la kat dapur , tolong-tolong dia basuh pinggan . biasa la , budak rajin ! aha tengah syok-syok basuh pinggan smbil-smbil mnyanyi , .

tiba-tiba makcik shiyda cakap " oi ! tak baik anak dara mnyanyi kat dapur , nanti kawin ngan orang tua , baru tau ! " errrkk . .alamak ! abes la aku kena kawen ngan orang tua . hahah

tapi kan boley caye ke pantang larang semua ni eh ?? mungkin ada half of pantang larang yang boley diguna pakai kan . ingat lagi mase kecik-kecik time idong berhingus hijau . ( uwekkk ) . aha , orang tua selalu cakap , jangan tunjuk pelangi , nanti tangan kudung ! , lpas tu , jangan bersiul kat umah , nanti masuk ular ! jangan duduk atas bantal , nanti punggung bisul ! jangan intai orang mandi , nanti mata ketumbit ! jangan makan kepala ikan , nanti jadi bodoh ! jangan makan leher ayam , nanti leher tkulai je mase naik pelamin ! aha jage-jage sape yang nak kawin tu . elakkan makan leher ayam ye . ahaha winx ! =_=

4 orang pot-pet !:

mira the monster said...

ee..comeinye kucing 2..hehe

btw kite dah follow awk :)

mira the monster said...

ee..comeinye kucing 2..hehe

btw kite dah follow awk :)

mira the monster said...

ee..comeinye kucing 2..hehe

btw kite dah follow awk :)

Gurlinrainbow said...

kucing miang neh . hihik =p
kte pn da follo awk . tq .

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)