Monday, 28 June 2010

INFO LELAKI DIBONGKAR !




  • BOLA SEPAK
 - 77 peratus lelaki merupakan peminat setia bola sepak , baik liga tempatan mahupun antarabangsa .
  • KENA TIPU ! 
- Tahukah korang bahawa 22 peratus dari lelaki sebenarnya sedang ditipu oleh kekasih mereka ! Dan 27 peratus daripadanya tidak akan mengaku mereka ditipu kekasih walaupun mereka sebenarnya mengetahuinya!

  • FANTASI
- Fantasi lelaki sebenarnya tiada batasnya , walaupun dalam seks !

  • MINUMAN SELEPAS WORK-OUT
- Menurut beberapa kajian yang telah dilakukan , minuman terbaik untuk lelaki selepas melakukan senaman adalah dengan menggunakan segelas 'chocolate milk' kerana protein yang terkandung di dalamnya .

  • BENCI KAWAN 
- 19% daripada lelaki mengakui mereka membenci seorang dari rakan mereka ketika menuntut di kolej/universiti .

  • TERINGATKAN KAMU
- Memang diakui bahawa lelaki memang dikenali sebagai golongan yang agak 'nakal' , tetapi korang tahu tak sebelum tidur lelaki akan memikirkan gadis yang betul-betul mengambil berat terhadap dirinya . =_= ( i like ! ) wee~ ok , teruskan membaca . . =p

  • KOPI
- Berdasarkan beberapa kajian yang telah dijalankan , kopi juga dikatakan mampu meningkatkan tahap pergerakan sperma .

  • LUTUT OH LUTUT 
- Bahagian badan lelaki yang paling lemah ialah di bahagian lututnya .

p/s :  apakah ? betulkah wahai lelaki ? lalala ~

20 orang pot-pet !:

affan said...

yup,totally 98% true about men. :)
eh,i have read about this before. but, nice entry. love it. can u post about woman after this? hehe. :)

Gurlinrainbow said...

ahah . yes i will , later i post bout it ! =_=

affan said...

thanx ya. i just want to know.
:)

jaya jr said...

lutut kuat ape sebab slalu bersukan..haha

fiq said...

wah, best nyer info ni. xtau pun b4 ni. thanks =)

Cylia Chel said...

habis kantoi org lelaki..

Gurlinrainbow said...

affan : eheh . no prob .
jaya jr : hahah , xsume laki bsukan kot . =p
fiq : heh . tuh la . same2 =)
chylia : ye . mereka kantoi suda . =_=

shima said...

tang lutut tuh betol eyh??huhu

Khairi said...

errr no i think i am not one of them hahaha...

ehem.. nice blog. ;p

Gurlinrainbow said...

shima : dunno , btol kot , jom try sepak lutut dorang jum ! aha
khairi : aha . really ? lalala~ tenxs2 =p

faizu said...

no 6 do happen to me.....darn it

Gurlinrainbow said...

faizu : eheh . yeke . sweet ok ! =_=

farysa said...

ngeh ngeh ngeh
btol2
tmbh2 part lutut
sbb i ske tendang kt stu
muahaha

Gurlinrainbow said...

farysa : ahaha . ske tendang eh ? cm best je . ahah nk join ! erk =p

nasylo said...

adeihh.....terima kasih kerana sudi berkunjung diblog saya....errr...

Gurlinrainbow said...

nasylo : errrr . same2 . uhuh

adam si kotak kosong said...

kantoi sudey,, kene kuatkan lutut laa,, klau tak abes laa , kene kerja mlm pertama kehkehkeh

AQu APi said...

fantasi ngan imaginasi laen kan..
kan kan kan..
hee~

Gurlinrainbow said...

adam : upss ! adeyh . uhuh

aqu api : lain eh ? ye kott . eheh

Ridhuan said...

wah i like this info.. x tau lak hehe..

mane info psl pmpuan lak? nk tau gak..

Post a Comment

thanks for the comment . Appreciate it :)